Quantcast
Browsing all 26 articles
Browse latest View live

Újabb hosszú etap Stavangerig

Aarhus-Stavanger (553 km) 2011. július 13. Ma is korán keltünk, mert 9 körül már Hirtshalsban kellett lennünk a kompnál. Aarhusból mintegy két óra az út a kikötőig, amit teljesen simán abszolváltunk....

Preikestolen

Stavanger-Preikestolen (132 km) 2011. július 14. Ma végre nem kellett korán kelnünk Aludt is a család rendesen, még én is csak 8 óra körül tértem magamhoz. Ma reggel is pontosan olyan szépen sütött a...

Kjeragbolten

Stavanger-Kjerag (136 km) 2011. július 15. Ma reggel képesek voltunk még tovább aludni, mint tegnap. Olyan kilenc körül tértünk magunkhoz. Mivel az otthonról hozott friss dolgaink már elfogytak, így...

Bergen

Stavanger-Bergen (178 km) 2011. július 16. Ma ismét viszonylag korán ébredtünk, mert Bergenig ugyan csak 172 km az út, de mivel kétszer is kell kompozni, ezért legalább 5-6 órát kell az útra szánni...

Flam

Bergen-Flam 2011. július 17. A mai volt az első reggel, amikor nem szép napos idő várt ránk, hanem csöpörgő eső. Mivel Flamig az út majdnem három óra, ezért ma is időben elindultunk, hogy mielőbb...

Aurland, Laerdal kerülővel Eidfjordba

Flam-Aurland-Laerdal-Eidfjord 2011. július 18. A tegnapi eső után meglepetésünkre ma reggel is napos idő köszöntött ránk (persze Oti végig banyázza az időjárást, így nem csoda). Mivel ma is költözünk,...

Eidfjord és környéke

Voringfossen 2011. július 19. A mai napot Eidfjordnak és Eidfjord környékének felderítésére szántuk. Reggel még elég borongós volt az idő, így először a Voringfossen vízesés felé vettük az irányt. Ez...

Úton Osloba

Eidfjord-Oslo 2011. július 20. A tegnapi nappal véget ért utunk azon része, amit a fjordokra szántunk. Ma a reggeli és az összepakolás után Osloba indultunk. Eidfjordból a 7-s majd az E16-s úton...

Oslo

Oslo Akershus 2011. július 21. Habár a Bogstad kemping egészen Oslo szélén van, a 32-s busszal átszállás nélkül be lehet jutni a centrumba, így ma pihentettük a kocsit és igénybe vettük Oslo...

Újabb hosszú menet Stockholmig

Oslo-Stockholm 2011. július 22. Ma, mint később kiderült nagyon jól időzítve, elhagytuk Norvégiát. A már szinte szokásos napi menetrend szerint fél 10 körül indultunk el a kempingből Stockholm felé. A...

Nyolcadik nap – Nordkapp, éjféli nap

Igyekeztünk ma is korán felkelni, mert Inaritól Nordkappig, illetve Honningsvagig, ahol a szállásunk lesz több, mint öt órás autózás vár ránk. Útközben nem terveztünk semmilyen programot, hanem inkább...

Clik here to view.

Kilencedik nap – célba értünk (Knivskjelodden)

Végre elérkezett a nap, amikor elindulhattunk meghódítani Európa legészakibb pontját. Szerencsére verővényes napsütésre ébredtünk, így vígan készülődtünk a feladatra. Mindenki bepakolta a saját...

Tizedik nap – Alta

Köszönhetően a két napja tartó éjféli nap vadászatnak és a hosszú túrának csak viszonylag későn indultunk útnak ma reggel. Először Altát vettük célba az E69 és E6-s főútvonalakat használva. Az út egy...

Tizenegyedik nap – Tromso

Ma csak egy relatíve rövid út várt ránk, mert Birtavarre és Tromso között csak egy kb. 160 km-s útszakasz van. Igaz ez a rész már szinte végig a fjordok között kanyarog, így erre az útra is több, mint...

Tizenkettedik nap – Tromso környéke

Mára laza programot terveztünk a sok megerőltető nap után, így csak 10 óra keltünk fel kipihenve a sok éjszakázás fáradalmát és a sok utazást. Összedobtunk egy finom reggelit és csak utána indultunk el...

Tizenharmadik nap –Állatkert, Narvik, Nusfjord

Ma nagyon korán keltünk, mert Tromsoból egészen a Lofoten sziget végéig kellett autóznunk a következő szállásunkig, Nusfjordba. Útközben először egy állatkertnél álltunk meg, ami egész máshogy festett,...

Tizennegyedik nap – Lofoten, Nusfjord környéke

Reggel kényelmesen keltünk fel, mert ma csak a környékre terveztünk kirándulást. Esős napra ébredtünk, így nem kapkodtuk el az indulást, csak reggeli után olyan 11 óra körül keltünk útra. Mivel Reine...

Tizenötödik nap – Utazás vissza a kontinensre

Lényegében a tegnapi nappal véget is értek Észak-Norvégiában tett barangolásaink. A következő egy hetet azzal töltjük majd, hogy kisebb-nagyobb lépésekben haladunk hazafelé. Ma reggel a még mindig...

Tizenhatodik nap – Utazás Trondheimig egy kis kitérővel a 17-s út felé

A mai nap a visszafelé vezető út egyik legfárasztóbb napja, mert sikerült egy félreértés miatt 700 km-t terveznem erre a napra. Ráadásul, miután átnéztük újra az útitervet, akkor szembesültünk vele,...

Tizenhetedik nap – Trondheim, Vevand

A tegnapi nagyon hosszú utazás után ma csak 8 körül keltünk fel, de így sem pihentük ki teljesen a tegnapi út fáradalmait. Ez az egyetlen nap az úton, amikor kapunk reggelit, mert a hotel szoba mellé...